پیامك درست همان لحظهای كه شما آن را ارسال می كنید به دست مشتری میرسد و آن در همان لحظه توسط مشتری خوانده میشود.
مزایا و ویژگی های تبلیغات پیامکی و استفاده از پنل پیام کوتاه چیست؟
بدون شک امروزه استفاده از سامانه پیام کوتاه و اس ام اس تبلیغاتی برای زمینه تبلیغات و بازاریابی یکی از روش های نوین و مؤثر در رابطه با ارتباط با مشتریان است. اما درست مانند بقیه روش های تبلیغاتی، پنل پیام کوتاه تبلیغاتی نیز مزایا و معایب خاصی دارد، که ما در این پاراگراف به بررسی مزایای این روش برای شما خواهیم پرداخت. یکی از مزایای استفاده از پنل پیامکی برای تبلیغات این است که شما مطمئن خواهید بود که پیامکی که شما برای مشتریان خود ارسال کردهاید به طور حتم توسط آن ها خوانده خواهد شد. تلفن همراه وسیلهای بسیار شخصی می باشد که افراد بسیار زیادی به طور مداوم در حال چک کردن آن هستند و طبق تحقیقات انجام شده بیش از حدود نود و پنج درصد پیامک هایی که برای افراد ارسال می شود خوانده می شود بنابراین شما با استفاده از اس ام اس تبلیغاتی و پنل پیام کوتاه میتوانید مطمئن باشید که مخاطب شما پیام شما را دریافت کرده و آن را خوانده است. یکی دیگر از مزایای استفاده از پنل پیام کوتاه جهت تبلیغات این است که شما میتوانید در لحظه متن تبلیغاتی خود را به مشتری خود برسانید. به صورتی که پیامک درست همان لحظهای که شما آن را ارسال می کنید به دست مشتری میرسد و آن در همان لحظه توسط مشتری خوانده میشود. همچنین علاوه بر مزایایی که پیشتر گفتیم سامانه اس ام اس بازخورد بیشتری نسبت به سامانه های دیگر تبلیغاتی دارد. توجه فرمایید که اگرچه امروزه بسیاری از افراد به اینترنت دسترسی دارد اما افرادی نیز وجود دارند که هنوز هم تمایل آنچنانی به استفاده از اینترنت ندارد و برای این گونه افراد استفاده از سامانه پیامکی و سامانه اس ام اس برای تبلیغات می تواند پاسخگوی نیاز آن ها باشد و باعث شود که شما بازخورد خوبی نسبت به پیامک های تبلیغاتی خود و پنل اس ام اس خود دریافت نمایید. و درصد تاثیر گذاری بالاتری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی را در اختیار شما میگذارد. سایت ایران اس ام اس می تواند به شما کمک کند تا از این روش تبلیغاتی استفاده نمایید.
معایب استفاده از تبلیغات پیامکی
در پاراگراف پیش ما در رابطه با مزایای مختلف و متنوعی که استفاده از پنل پیام کوتاه در زمینه تبلیغات برای شما به ارمغان خواهد آورد صحبت کردیم، اما ما پیشتر نیز به این نکته اشاره کردیم هر روش تبلیغاتی مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد و پس از بررسی مزایای استفاده از روش تبلیغات پیامکی ما در ادامه بررسی معایب آن نیز برای شما خواهیم پرداخت تا شما بتوانید با دید بازتری اقدام به استفاده و یا عدم استفاده از این روش کنید. یکی از معایبی که این روش دارد این است که شما نمیتوانید بیشتر از هفتاد کاراکتر برای انتقال پیام متنی خودتان استفاده نمایید. ممکن است مفهوم تبلیغاتی که شما میخواهید به مخاطب خودتان تفهیم نمایید بیشتر از هفتاد کاراکتر باشد که در این صورت برای شما یک مشکل بزرگ به وجود خواهد آمد. البته شما می توانید مفهوم پیامکی خود را در دو پیامک به کاربر خودتان ارسال نمایید، اما در صورت انجام این کار شما باید هزینه دو پیامک را متقبل شوید. یکی دیگر از معایبی که استفاده از روش تبلیغات پیامکی دارد این است که شما نمیتوانید هیچ گونه عکس و یا تصویر یا فایل صوتی را همراه با پیامک خودتان ارسال نمایید و تنها می توانید مفهوم متن خودتان ارسال کنید. در صورتیکه تمایل دارید عکس و یا صوتی را به عنوان تبلیغات استفاده نمایید باید از بستر های دیگر تبلیغات مانند ایمیل استفاده کنید. همان طور که مشاهده کردید این روش معایب و مزایای خاصی را دارد. حال می توانید با دیدی باز اقدام به استفاده از این روش برای تبلیغات خود کنید اما به نظر ما مزایای این روش به معایب آن میچربد. شما میتوانید با استفاده از سایت های معتبر که در این زمینه فعالیت می کنند مانند سایت ایران اس ام اس اقدام به استفاده از سامانه پیامکی برای ارسال تبلیغات خود نمایید.
اصول و روش های تبلیغات پیامکی
بد نیست تا کمی شما را با اهمیت و تاثیرگذاری استفاده از روش تبلیغات پیامکی آشنا سازیم تا شما بتوانید تاثیر بسزای این روش را در زمینه تبلیغات آن متوجه شوید. توجه داشته باشید که پیامک تنها برای تبلیغات نیست و شما وقتی یک پیامک تبلیغاتی را به کاربر خودتان ارسال میکنید چیزی فراتر از ارسال تبلیغات خود بدست خواهید آورد. شما میتوانید با استفاده از روش استفاده از پنل پیام کوتاه برای تبلیغات ارتباطی کاملاً دو طرفه و گرم با مخاطب خودتان برقرار کنید، وفاداری مشتری تان را نگه دارید، و باعث دائمی تر شدن مشتریان خود و افزودن به تعداد آن ها شوید. همچنین دانستن این نکته که مشتریان شما چه کسانی هستند میتواند در موفق بودن تبلیغات پیامکی شما بسیار موثر باشد. شما باید بتوانید به خوبی بازار هدف خودتان را شناسایی کنید تا بتوانید این این بازار هدف را نشانه خودتان قرار دهید و تمام پیامک های تبلیغاتی را برای این قشر ارسال کنید. برای مثال اگر شما میخواهید در زمینه سالن زیبایی خودتان و یا مانتو فروشی خود تبلیغ نمایید و بهتر سعی کنید که پیامک تبلیغاتی خود را برای قشر بانوان ارسال نمایید تا بتوانید بازخوردهای بیشتری از آن جذب کنید. همچنین شما میتوانید از دستهبندی های دیگر ارسال پیامک تبلیغات هدفمند استفاده کنید و زمینههای فیلتر خود را برای مثال روی سن، یا روی شغل فرد متمرکز کنید تا بتوانید بازخورد بیشتری بگیرید. یکی از اصول بسیار مهم و قابل توجه در هنگام استفاده از پنل پیام کوتاه ایران اس ام اس این است شما باید توجه نمایید که تنها یک بار ارسال پیامک و فراموش کردن آن مخاطب تا ابد نمیتواند در بازاریابی پیامکی به شما کمک نماید. شما باید سعی نمایید که در بازه های زمانی مشخص و معین و با توجه به روانشناسی هایی که در این زمینه صورت گرفته است اقدام به ارسال پیامک های تبلیغاتی مداوم نمایید. همچنین زمان ارسال پیام کوتاه نیز بسیار مهم و موثر می باشد شما باید سعی نمایید که این پیام کوتاه را در زمانی ارسال نمایید که کاربر ذهنی آرام و آسوده دارد را از مشغله های فکری به دور است. اگر ارسال پیام کوتاه شما در زمینه نامناسب صورت گرفت باعث میشود که کاربر شما فقط به صورت کاملاً سرسری از روی پیامک شما رد شود و دوباره برای خواندن آن بازنگردد. پس سعی کنید که در زمان مناسبی اقدام به ارسال پیام های کوتاه تبلیغاتی نمایید همچنین میتوانید از افزونه های پیامکی ایران اس ام اس برای سایت های وردپرس و جوملا و ...... استفاده نمایید.
هزینه استفاده از تبلیغات پیامکی
حال که شما به طور کامل با مزایا و معایب و اصول استفاده از پنل پیام کوتاه برای تبلیغات آشنا شدید، حال بهتر است در رابطه با هزینه استفاده از تبلیغات پیامکی آشنا شوید. توجه نمایید که سایت های متنوع و گوناگونی مانند سایت ایران اس ام اس میتواند در زمینه تبلیغات پیامکی به شما کمک نماید و مشاوره های لازم را در این زمینه به شما بدهد. همچنین سایت های بسیار زیادی اقدام به ارائه پنل رایگان اس ام اس و به مشتریان خودشان میکنند. پنل رایگان پیامک باعث میشود که شما بتوانید به صورت رایگان و کاملاً کم هزینه پیامک های تبلیغاتی خود را به کاربران ارسال نمایید. همچنین با با گشتن در سایت های گوناگون شما می توانید از پنل ارزان پیامکی نیز استفاده نمایید و تبلیغات خود را با استفاده از پیام کوتاه به مشتریان خودتان ارسال کنید. توجه نمایید که برای استفاده از پیام کوتاه و خرید یک پنل ارزان شما باید به نکات بسیار مهمی توجه نمایید. سایت های گوناگونی مانند سایت ایران اس ام اس خدمات خود را به صورت متفاوت ارائه میکنند و ممکن است یک سایت برای زمینه تبلیغاتی شما مناسب تر از سایت های دیگر باشد پس شما باید توجه نمایید که از سایتی که زمینه تبلیغاتی شما با آن همخوانی بیشتری دارد برای استفاده از تبلیغات پیامکی استفاده کنید. همچنین این سایت ها آفر های گوناگونی را در اختیار شما میگذارند و اگر شما در تعداد بسیار بالا اقدام به خرید پیامک نمایید تخفیفات ویژهای را برای شما در نظر میگیرند. بطور کل استفاده از پنل پیامک برای تبلیغات اگر با تحقیقات و دید بازتری انجام شود میتواند سودآوری بسیار زیادی را در زمینه تبلیغات شما با کمترین هزینه داشته باشد.